1 May 2012

THAILAND !!

assalamualaikum...


lepas beberapa lama aku privatekan blog untuk maintenance, aku tetap tak ade ade mase untuk repair pape....dan, aku rase rinduuuuuu nak berkongsi kenangan pahit manis aku mase pergi thailand...mase tulah, aku buat keputusan untuk tidak mem-privatekan blog...huhu... ayat aku pun dah lain macam je lepas lame tak menaip ni...haaaa... jom cekidautttttt !!


rm10 lebih kurang dengan 100baht

kami gedik . titik

okay jom testing2

saya, ira and syaza :)

memang banyak ni je ke.. total mkn sorang #100baht

di tepi pantai

hasil nye... :)
seronok pergi sane tapi, panassss... and makan tak kenyang... paling sedih tak dapat pergi night market... wa dah simpan 500bath kot tuk blanje kat sane...tuptup tak singgah...hangin betul...tak pelah, kalau ade rezeki boleh pergi lagi... hahaha...cakap macam dekat... tapi memang dekat... tapi lepas isu bom cekebombom... macam takut pulak wa nak pergi...ape pun... memang seronok walaupun penat... 

* untung lah keje dapat gaji byk lupe adik :(

Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment