12 Sept 2011

malas

assalamualaikum n good morning :)


         haaaaa... bila korang bangun pagi, kat luar hujan, rase sejuk2 and mesti korang tarik selimut balik.. ouh.. saya xcakap korang nak tidur balik sebab saya tahu korang berniat untuk sambung untuk 2 3 minit je kan.. okay, xpelah.. ni kan sem baru..semangat berkobar2 nak pergi klaz jumpe lect baru n buat assigment after 3 month duk goyang kaki..then, lepas  2 3 minit korang pun bangun kan kan kan, amik laptop bukak portal nak check jadual korang.. tgu tgu tgu tp loading jgk.. xpelah.. try lagi sbb semangat n azam baru yang tgi sgt.. selepas cubaan yang ke 50, masih xboleh bukak..dah xboleh bukak, baik sambung tido kan kan kan..lagi pun hujan lagi... 


     saya xpergi kelas sbb pening kepala kena hujan petang semalam.. erk, bukan malas okay.. time table saya semua dah copy sebelum portal buat hal.. haaaa.. cemerlang kan.. harap2 sem ni jd pelajar cemerlang lah ye dok.. hehe.. saya doakan korang yg xdapat pergi kelas sbb portal td, turut cemerlang untuk sem ni dan sem akan datang.. all da best ya!!


*blog digodam oleh cik syaza.. tq sebab sgt2 comel :)

Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment