23 Nov 2011

how to make up ?

assalamualaikum..


so guys, from the tittle, what would you think... aku suke make up?? ouh no man.. cantik sangat ke make up sampai muka dengan tangan pun dah mcm bendera pahang kan.. haih.. tak salah lah kalau nak make up atau tacap muka korang tu untuk nampak segar.. tak berminyak kan.. tapi kalau dah terlebih bedak nya, foundation nya, blusher nya, tak ke korang rasa macam pelik ? nak tutup jerawat ? aku pun ada jerawat.. tapi tak pernah ter pikir nak make up muka aku ni sampai tak nampak jerawat langsung.. cube korang tengok gambar ni? cantik ke kalau bedak and foundation tu terlebih..? huh ! *apesal aku emo sangat nih ?


perfect? what the fak-ri ? dush3 ~ haih... baik xpayah make-up lagi cantik... okay ! pengajaran nya, tak payah la nak make up tebal ber inci-inci.. bukan ade faedah pun.. membazir duit hampa adalah.. marilah menabung untuk masa depan :)

* walaupun aku xmakeup cenggini, aku belum dapat menabung *sigh

Thank you for reading :)

2 comments:

Lady in Pink said...

jejemmmmm pon tak suka makeupppp! sbb sy tak reti makeup! hehehe.. ajunnn stay cuteee! :D

ajunfatin said...

alololo... jem xmake up pun tetap hot... ! =)

Post a Comment