18 Nov 2011

im back !

 assalamualaikum :)

            yeay! saya kembali meng-hupdate belog yang comel ni.. eh ! sori.. terperasan pulok.. okay, sebenarnya saya sibuk.. eh tak.. sibuk sangat2.. semalam je ada 2 paper mid sem.. hari ni ? keluar bergembira lah kan, apa lagi.. dengan siapa ? sayang saya lah... jeng jeng jeng.. tempat yang menjadi pilihan hati ialah...... JITRA !
ter-tengok wayang pulak.. cerita IMMORTAL.. sebab tak tahu nak tengok cerita ape lagi.. sempat klik beberapa keping gambar sebelum masuk wayang.. hehehe... girls always same :)

saya dating dengan dia lah :)

ye. saya tembam. huh !

*happy birthday yang ke-21 awak :)



Thank you for reading :)

2 comments:

FarithFoozy said...

mane tak tembam , sbb makan popcorn xajak , Emmmmmmmmmmmm

ajunfatin said...

hahaha.. jahat ! nak ajak cmne? jauhhhhh

Post a Comment