26 Feb 2012

alhamdulillah ;)

assalamualaikum..

ouh... alhamdulillah.. syukur ke hadrat ilahi kerana aku masih kuat untuk meneruskan sisa-sisa hidup di UUM walaupun pelbagai dugaan yang aku lalui... pahit, manis semua nya membuat aku menjadi lebih kuat... terima kasih jugak kepada semua yang memberi aku semangat... aku sedar, dah lame aku terlena... akhirnya aku terjaga untuk melaksanakan tugas sebagai seorang student, sebagai seorang anak, dan sebagai seorang kawan... maaflah aku banyak menyusahkan, banyak songeh.. syaza, paji n azla, thanks sangat2 for last sem.. tak tahu nak cakap macam mane..

result sem lepas 3.4, cukup untuk buat aku tersenyum...cukup jugak untuk aku mengalirkan air mata.. ya allah, aku sangat2 bersyukur.. tak tahu macam mane nak gambarkan perasaan tu.. sem 5 baru lah nak sedar.. kalau dari dulu aku sedar, tak delah aku kene kerja keras untuk 2 sem lagi.. tapi, tulah, dah terhantuk baru tergadah, nasi dah jadi bubur, aku xboleh undur... cuma pandang depan, and plan something yang amazing... 


transkrip keputusan peperiksaan sem 5


err.. okay, 7 + 1 subjek satu sem...sem ni pun sama... macam nak muntah bila exam..haih..okay 'R' dalam slip tu means, paper repeat...huahuahua... nasib baik lepas..susah woo paper tu... sem ni pun ade lagi... lebih susah dari tu.. hopefully everything will be fine... PMK harus dirahsiakan sebab tak berapa cantik.. tunggu cantik sikit baru publish k.. :)

bukan nak berlagak.. tapi menghargai usaha susah payah.. memotivasikan diri sendiri.. and cuba untuk buat yang lebih baik..insyaAllah..

* i wish i could undo my mistakes

Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment