25 Feb 2012

cerita belum habis : memancing

assalamualaikum

heeeee... aku memang pemalu nak update blog... err.. bukan, aku sibuk.. sibuk tak tahu buat ape pun.. haih.. hari ni aku nak share pengalaman pertama aku memancing.. aku pergi memancing mase cuti sem hari tu.. dengan ibu, abah, along and aliff.. semua sebab aliff teringin sangat nak pergi memancing.. dah sampai sane, aku pun amik peluang tuk cube nasib, kot2 la lekat.. 

malam tu agak sunyi sebab semua orang macam tak dapat ikan... mungkin ikan kenyang dah kot..hampir tiga jam kami duk kat situ.. tapi nasib tak berapa baik.. dapat 2 ekor je.. satu abah dapat, satu aku dapat..yeay !!
aku pun tak tahu macam mane aku boleh dapat.. tapi sies aku boleh rase ikan tu makan umpan.. geram sangat bila tarik, ikan takde, umpan habis...  

meh meh tengok aku bersama mangsa... huahuahua... tapi mase ni, dah la aku tak larat sebab ikan tu berat, ibu suh amik gambar dulu... haih... tengok lah muke aku yang tak ikhlas benor nak senyum....


sies berat... -_-"

* menghabiskan masa bersama keluarga adalah sangat indah :)

Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment