10 Dec 2011

photoshoot di sekitar kolej kediaman tradewinds

assalamualaikum...

aduhai.. petang-petang orang nak tido, nak photoshoot pulak.. tahu tak aku penat ? (sambil menghempas pintu dengan kuat ). tapi, dia kan kawan aku, takkan aku nak biaq dia sorang-sorang.. dia nak amik gambar siapa.. sepanjang duk kat UUM ni, tak pernah pun kami nak jalan-jalan dalam UUM ni.. baik-baik, saya bersiap..

# cerita di atas cuma rekaan semata-mata. (nak p changlun sbnrnya )

kau ingat kau hot sangat nak photoshoot bagai..? tinggi pun tak berapa nak cukup kan.. hahaha.. takpelah, aku bersyukur dengan apa yang aku ada.. alhamdulillah aku dikurniakan kesihatan yang baik, keluarga yang bahagia, makan cukup dan semoga aku tidak menjadi orang yang lupa kepada-Nya..

jom kita zoom gambar aku yang berangan jadi model nie.. terima kasih photographer saya :)

walaupun hutan, UUM tetap dihati # chewahhh !

photographer sy yg kiut miut :)

haa ! saya lah model tuu :)

saya lagi ??

*mood melayan perasaan sendiri ;(





Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment