19 Oct 2011

bola sepak

assalamualaikum and selamat pagi semua...

okay, nak cerita pasal bola semalam.. channel ARENA Negeri Sembilan VS T-Team... sorry lah kalau kenegerian sikit.. sebab mestilah aku sokong negeri sembilan sebab aku duduk Negeri Sembilan kan..yeay!!! 4-2.... tapi aku jugak nak ucapkan tahniah buat T-Team kerana melangkah jauh hingga separuh akhir.. mereka juga berjuang bermatian-matian untuk menjaringkan 2 gol...tapi itu belum penentu.. memang xsabar lah kan nak tengok match kat Negeri Sembilan nanti.. (agak2 aku kat umah tak, nak pegiiiiii!! ).. tapi nak komen sikit.. suka hati aku je kan nak komen.. haih.. pasukan n9 beruntung lah sebab ade Hai-O( hairuddin omar) pemain veteran yang sgt2 perform semalam..tapi banyak dibantu oleh kunalan... bukan nak cakap orang lain tak perform..contohnya aidil, agak tenggelam semalam..nampak die pun masa die kejang tu kan.. anyway, HOBIN JANG HOBIN...

s. kunalan

hairuddin omar
okay, perlawanan di TV1, Terengganu VS Selangor di Shah Alam..Terengganu membelasah Selangor dengan 2-0.. memang aku sokong Terengganu.. sebabbbbb corak permainan diorang yang cantik.. tapi tu pendapat aku.. tak tahu lah orang lain kan kan kan.. diorang main pun laju... so, macam seronok nak tengok..walau  apa pun, selangor  dah bermatian-matian untuk menjaringkan gol.. tapi mungkin tak ada rezki.. so all da best tuk pasukan Terengganu untuk match yang akan datang...  MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA !!

terjatuh hati dengan lagu ONE IN A MILLION

Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment