10 Oct 2011

minat

assalamualaikum...

hari ni  tak berhenti-henti gelak..tulah kalau dapat kawan-kawan yang sekepala kan.. chewahhh!! 
okay bukan tu sbenarnya nak cerita.. cuma nak kongsi aktiviti yang aku minat dari sekolah dulu.. kalau nak kaitkan budak perempuan, bola jaring sukan yang famous.. tapi aku awal2 kene reject sebab ketinggian yang xberapa nak tinggi.. alaaa.. tu bukan masalah sebenar.. aku ni tak reti duk diam, kalau bola dapat je tangan aku, xsemena-mena, wisel akan bertiup, dan pengadil akan menunjukkan isyarat gerak kaki.. haih..ajun ajun... memang bola jaring tak de dalam diri aku..

then, aku cuba menjinak-jinak kan diri dalam bola tampar..mula-mula main memang susah.. tp yang paling best,  tak payah nak lari pusing satu padang bawak bola.. semput uh.. sebab budak2 bola tampar ni sangat2 best, kalau lelaki haruslah hensem-hensem... erk! tak.. aku tak pernah pergi mengorat okay.. and now, bola tampar dah tepu dalam hidup aku... tapi aku tak lah hebat.. boleh lah main-main setakat wakil sekolah and DPP(dewan penginapan pelajar) aku.. sekarang ni, tangan kanan bengkak tersalah urat gara-gara berbola tampar.. tulah main tak nak warm up..hambik kau kan..

fikri (schoolmate ajun)
sori tercuri gmbr yang hensem ni ;)


selain berbola tampar, aku minat menari..erk!! kelas sangat kau ajun.. tp kadang-kadang je aku join..sebab budak tarian kebanyakan nye sombong.. kau ingat kau cantik sangat?? haih.. sebab 2 lah aku jarang join.. menari sangat seronok sebabbbbbbbb... badan makin fit, and stamina makin bertambah.. cuma penat kalau hari2 ada training.. xbuat kerja lain oi... igt datang belajar ni nak menari je ke?assignment bertimbun 2 sape nak buat..haaaaa...dats y lah aku tak aktif dalam bidang tu lagi... setakat buat persembahan kecik2 tu okay lah...

antara kenangan2 dalam bidang tarian nie ade lah sikit...

pementasan teater muzikal (UUM)

hindustan 

wakil matrikulasi masa KAKOM (serius buruk muka kene mekap) haih...


majulah sukan untuk negara!!



Thank you for reading :)

2 comments:

FarithFoozy said...

Hahahahahha !!!!!!!

ajunfatin said...

hahahaha..aah..die poli pd ;)

Post a Comment